Predstavljamo erotske filmove! 24. dio: Požuda, opasnost
Kontroverzni pobjednik filmskog festivala u Veneciji zapravo ne nudi ono, što bi od njega očekivali.
Patološka i veoma strastvena ljubavna priča bez sumnje će vas podsjetiti na puno sličnih filmova.
Već viđena patološka ljubavna priča
Prva i možda najiskrenija zamjerka filmu Požuda, opasnost je bez imalo sumnje pretjerana dužina. Pretjerano dugih i razvučenih 157 minuta. Druga zamjerka naravno je već viđena priča što smo je na slične načine vidjeli već u previše drugih filmova. Te također u kultnom Noćnom vrataru, ako naše shvaćanje filmova rastegnemo veoma široko. Ma znate, patološka ljubavna priča što ju je Liliana Cavani snimila još 1974, u kojoj je nacist Dirk Bogarde mučio zarobljenicu Charlotte Rampling koja se zaljubila u njega do ušiju te zaključila da je sve to skupa snažno uzbuđuje. Također u 2006. godini snimljenoj i odličnoj
Crnoj knjizi Paula Verhoevena, koja nas je bez imalo sumnje oduševila na puno direktniji i snažniji način.
Zabranjena ljubav eminentnog političara i članice pokreta otpora.
Zabranjena ljubav
Ang Lee, režiser Planine Brokeback nas, nažalost, pogodi vrlo slabunjavo. S potpuno klišejskom ljubavnom pričom, koja se događa u okupiranom Šangaju. U kineskom mjestašcu što ga prije Drugog svjetskog rata okupiraju Japanci. I tu su onda gospodin Yee (Tony Leung) i gospođica Wong (Wei Tang). On je važno japansko političko lice, a ona članica kineskog pokreta otpora, koja dobije zadatak da mu se približi, natjera ga da poludi za njom i na kraju ga dovede u zasjedu. Njihova veza je patološka, posebna i drugačija. Gotovo takva kao u Posljednjem tangu u Parizu, ili ako želite, kao u korejskom filmu Gojtimal, u kojem su se ljubavnici tukli s letvama i mirišu si prljave stražnjice.
Film Požuda, opasnost podignuo je prašinu zbog vrlo eksplicitnih prizora seksa.
Direktni i eksplicitni prizori seksa
I Požuda, opasnost je samo film, koji se uzdaje u eksplicitne prizore seksa te pri tome zaboravlja da su to na puno uzbudljiviji način napravili mnogi filmovi prije njega. Ratnu špijunsku ljubavnu priču, dakle, simboliziraju klišeji, a eksplicitni seksualni prizori su u prvom planu samo zbog dizanja prašine. A film koji želi samo dignuti prašinu, ni u kojem slučaju ne može biti dobar film. I film kome bismo vjerovali da je seks upotrijebio samo kao dio priče.
