Kondomi koji stižu biciklom!
Ukoliko se snađete u strastvenoj situaciji, a pri ruci nemate kondome, ne brinite: nazovite dostavljača kondoma na biciklu!
U Švicarskoj kondome možete naručiti telefonski, dostavit će vam ih kurir na biciklu. (PhotoXPress)
Dostavljači kondoma u tri švicarska grada
Nova švicarska iniciativa je dio šire multimedijske kampanje borbe protiv aidsa, koju sponzoriraju Švicarska AIDS fundacija i Švicarski ured za javno zdravstvo. Dovoljan je samo telefonski poziv da dostavljač kondoma skoči na bicikl i ekspresno dosavi toliko čekanu stvar na adresu. Biciklisti dostavljaju u Ženevi, Bernu i Zurichu kruže po tim gradovima i dostavljaju paketić od tri kondoma, u vrijednosti 8 švicarskih franaka (manje od 40 kuna). bih 6 eurov).
Dolaze, prije nego dođe vama
Bettina Maeschli, predstavnica Švicarske AIDS fundacije, najveće švicarske organizacije za borbu protiv aidsa, je rekla da je glava namjera inicijative podsjetiti ljude na na pravila sigurnog seksa te potrebu za kondomima u ne planiranim situacijama. Biciklisti će dostavljati kondome bilo gdje i bilo kada, u bilo koju situaciju bez osuđivanja. Prve statistike rezultata dostavljenih kondoma će biti uskoro napravljeni, za sada je dovoljno da ljudi imaju pozitivno mišljenje o inicijativi.
"Željeli smo poslati poruku na neobičan način, da ljudi zapamte i koriste uslugu" rekla je Maeschlijeva. Akcija dostavljača kondoma na biciklima će ići pod sloganom "Dolazimo prije nego dođe vama" u srpnju i kolovozu, kao dio šire kampanje protiv aidsa "Love Life Stop AIDS" (Volite život, zaustavite AIDS).
Švicarska kampanja borbe protiv aidsa uspješna je više od 20 godina
Kampanja Stop Aids je jedna od najtrajnijih (počela je 1987) i najbolje jemarketinški osmišljena te najbolje utječe na osvješćivanje i borbu protiv aidsa u svvijetu. NJihova početna ciljana populacija su bili homoseksualci, kako se širila bolest širila se i kampanja na svu populaciju.
Više od dvadeset godina tradicije ove kampanje ima svoje glavne ciljeve, povećanje korištenja kondoma u svim populacijama i rizičnim skupinama, smanjivanje diskriminacije pojedinaca, zaraženih aidsom te povećanje solidarnosti između zdravih i zaraženih. Prošle godine u travnju medijska rašina se digla zbog njihove kampanje, jer su poslali ekstra male kondome, namjenjene dečkima od 12 godina.
